وقوف بر ناکارآمدی
- شناسه خبر: 2350
- تاریخ و زمان ارسال: 28 خرداد 1401 ساعت 07:08
- بازدید : 56 بازدید
- نویسنده: مدیر سایت

به گزارش سینماناب، وقتی تلویزیون برای تبلیغات محصولاتش بیلبورد شهری می گیرد ،یک معنا بیشتر ندارد، خودشان هم می دانند که تا چه حد بی اثرند و بی خاصیت شده اند و در این میانه تنها یک زهر خند بر لبان آدم جاخوش می کند آنهم نه به خاطر وقوف مدیران سیما به ناکارآمدی شان و نه به وقوف ارگانی که محصول را تولید کرده و پخشش را به تلویزیون سپرده و تبلیغش را به بیلبوردهای شهری که در اجاره خودش است ، ارگانی که به درستی می داند تبلیغ شهری بیشتر از تلویزیون بیننده دارد اما سوال اینجاست پس اساسا چطور میخواهد از این مدیوم بیننده برای محصولش دست و پا کند ، شاید هم امید دارد پس از پخش تلویزیونی ، به صورت قاچاق از ماهواره پخش شود و این بار دیده شود.
باری این زهر خند فقط به خاطر اظهارات آندسته از سینماگرانی به لب می نشیند که فروش پایین یا غیر مطلوب فیلمشان را متاثر از نداشتن یا کم داشتن تیزرهای تلویزیونی دانسته اند و یا حداقل آنرا موثر خوانده اند