تام هاردی از سریال MOBLAND اخراج شد!
- شناسه خبر: 7470
- تاریخ و زمان ارسال: 22 می 2026 ساعت 11:06
- نویسنده: مدیر سایت
سینماناب: برخی منابع مدعی شدند پارامونت تصمیم گرفته است قرارداد تام هاردی را برای فصل سوم سریال «MobLand» تمدید نکند.

به گزارش سینماناب، این جدایی به دنبال تنشهای پشت صحنه در جریان فیلمبرداری فصل دوم رخ داده است. منابع نزدیک به تولید میگویند هاردی بارها با تاخیر به محل فیلمبرداری میرسید و اصرار داشت دیالوگها را تغییر دهد و یادداشتهای شخصی خود را به فیلمنامه تحمیل کند.
با لغو قرارداد او، فصل سوم بدون این بازیگر ساخته خواهد شد.
فرهیختگان









